ما تصبرنيش.. ما خلاص.. أنا فاض بيه ومليت .... بينلي إنت الإخلاص وانا اضحي مهما قسيت

إنما للصبر حدود
للصبر حدووووووود



‏إظهار الرسائل ذات التسميات عثماني شفت باب مدونتك مشّرع تنحنحت ومحد رد علي بقت الصورة منك بعد اذنك. إظهار كافة الرسائل
‏إظهار الرسائل ذات التسميات عثماني شفت باب مدونتك مشّرع تنحنحت ومحد رد علي بقت الصورة منك بعد اذنك. إظهار كافة الرسائل